Operatorii de cablu şi internet, în topul reclamaţilor

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
„Lideri” în 2012...

Operatorii de cablu şi internet, în topul reclamaţilor

Social 11 Februarie 2013 / 00:00 879 accesări

Pe prima poziţie în topul reclamaţiilor primite de la constănţeni în cursul anului trecut la sediul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Constanţa se clasează cele la adresa operatorilor de cablu şi internet. Constănţenii sunt deranjaţi de pierderea semnalului la cablu sau internet şi sesizează imediat Protecţia Consumatorului. „Aprox. 25% dintre sesizările pe care le-am primit în 2012 îi vizează pe operatorii de internet şi cablu, pe locul secund sunt reclamaţiile legate de firma care distribuie energia electrică. În jur de 20% dintre constănţeni sesizează întreruperea energiei”, a declarat comisarul şef al CJPC Constanţa, Dionisie Culeţu. Pe locul trei în topul reclamaţiilor din 2012 sunt operatorii de telefonie mobilă iar pe locul patru sunt sesizările la adresa unităţilor bancare.

Specialiştii Comisariatului Protecţiei Consumatorului ne recomandă să depunem o reclamaţie vizavi de o problemă întâmpinată cu un agent economic numai după ce mai întâi am încercat să rezolvăm amiabil situaţia cu operatorul respectiv care a comercializat produsul sau a prestat serviciul. Abia apoi o persoană poate veni la Comisariat să depună o reclamaţie sau o sesizare. Divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a instituţiei. Petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiţionarului nu se iau în considerare şi se clasează, conform art. 7 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor.



12