Organizația Patronală Mamaia-Constanța: majoritatea hotelurilor au avut un grad de ocupare de peste 70% în minivacanța de Rusalii

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Organizația Patronală Mamaia-Constanța: majoritatea hotelurilor au avut un grad de ocupare de peste 70% în minivacanța de Rusalii

Turism 07 Iunie 2023 / 09:36 2600 accesări

Stațiunea Mamaia a fost aproape plină în minivacanța de 1 iunie și Rusalii. Potrivit hotelierilor care sunt membri ai Organizației Patronale Mamaia-Constanța, gradul de ocupare în majoritatea unităților de cazare a fost cuprins între 70% și 95%, dar au existat și câteva hoteluri în care rezervările nu au depășit 55%.

”În stațiunea Mamaia, acest sezon estival va fi mult mai bun decât cel precedent, în principal, datorită scăderii valorii taxei de parcare. În minivacanța de la începutul lunii iunie, românii au fost atrași atât de ofertele bune hotelurilor din Mamaia, cât și de vremea frumoasă. Ei au preferat să mănânce la restaurantele din unitățile de cazare, unde prețurile produselor alimentare sunt aproape la fel ca anul trecut și multe hoteluri le oferă turiștilor pachete de vacanță cu demipensiune.

Până la această dată, numărul rezervărilor pentru vara 2023 crescut cu aproximativ 20% comparativ cu anul 2022. Este foarte probabil ca această creștere să ajungă la peste 50% față de sezonul estival precedent, deoarece românii preferă să facă rezervări last-minute. Mai mult decât atât, unii turiști sună să facă rezervare, abia când sunt pe autostradă sau chiar pe B-dul Mamaia”, afirmă președintele OPMCTA, Nicolae Bucovală.

Vă prezentăm gradul de ocupare în minivacanța din perioada 1-5 iunie 2023, la câteva dintre hotelurile ai căror administratori sunt membri ai Organizației Patronale Mamaia-Constanța: Hotel Hotel Iaki – 95%, Hotel Aurora – 95%, Hotel Tomis – 85%, Hotel Savoy – 91%, Delta – 80%, Hotel Dunărea – 50%, Hotel Picadilly – 75%, Hotel Astoria – 85%, Hotel Zenith – 72%, Hotel Parc – 55%.

Mulți dintre hotelierii din stațiunea Mamaia au făcut investiții majore în unitățile de cazare, iar turiștii apreciază creșterea gradului de confort și îmbunătățirea calității serviciilor, astfel că devin clienți fideli ai hotelurilor în care s-au simțit bine în anii precedenți.



12