„OUG 50 a fost o educare dură a populaţiei”

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

„OUG 50 a fost o educare dură a populaţiei”

Economie 07 Februarie 2011 / 00:00 457 accesări

Băncile trebuie să adopte un cod de conduită privind relaţiile cu clienţii, mai ales că populaţia a trecut printr-un proces dur de conştientizare a drepturilor şi obligaţiilor contractuale, după adoptarea OUG 50, consideră directorul general al UniCredit Ţiriac Bank, Răsvan Radu. „Odată ce va trece valul OUG 50 şi vor începe să fie rezolvate cazurile în instanţă, clienţii vor şti clar care sunt drepturile lor şi vor fi mai insistenţi când vine vorba de apărarea lor. De asemenea, vor învăţa şi până unde merge dreptul lor. Într-un fel, OUG 50 a fost o educare a populaţiei, făcută într-un mod foarte dur, dar se putea face mai bine, utilizând alte metode”, spune Răsvan Radu. El crede că recâştigarea încrederii clienţilor necesită adoptarea mai multor măsuri, pornind de la Asociaţia Română a Băncilor (ARB). „Băncile trebuie să aibă un cod de conduită, care să fie implementat la nivelul tuturor jucătorilor de pe piaţă”, mai spune directorul UniCredit.

Taguri articol


12