„Panică la Operă“, pe scena Casei de Cultură Constanța

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

„Panică la Operă“, pe scena Casei de Cultură Constanța

Cultură 05 Ianuarie 2017 / 15:27 1285 accesări

După succesul fulminant cu spectacolul "Prenumele", producătorii şi regizorul acestuia se reunesc pentru o nouă producţie teatrală. "Panică la Operă", o adaptare după "Lend me a tenor", de Ken Ludwig, este al doilea spectacol marca Wonder Theatre.Denumită de „Washington Post“ "una dintre cele mai bune comedii ale secolului XX", piesa a fost produsă pentru prima dată cu mare succes în West End (1986) şi pe Broadway (1989), fiind ulterior repusă în scenă în anul 2010. De atunci, "Panică la Operă" a fost tradusă în 16 limbi şi jucată în 25 de teatre din întreaga lume.

Anul acesta, spectacolul debutează şi la Constanța, cu un concept regizoral inedit, semnat de Răzvan Săvescu, cunoscut pentru serialele de televiziune, piesele de teatru şi filmele de cinema realizate, dintre care cele mai renumite sunt serialul "La Bloc", piesele de teatru "Popcorn" şi "Prenumele" şi prima producţie cinematografică, parţial filmată în New York, "America, venim!". Din distribuție fac parte actorii Leonid Doni, Cătălin Babliuc, Anca Dumitra, Monica Davidescu, Mirela Zeţa, Ecaterina Ladin, Mihai Munteniţă, Răzvan Săvescu.

Spectacolul va avea loc pe scena Casei de Cultură, joi, 26 ianuarie, începând cu ora 19, iar prețul unui bilet este de 50 lei sau 70 lei.

Acţiunea piesei "Panică la Operă" are loc în 1934, într-un apartament de hotel din Cleveland. Directorul Operei, Saunders, reuşeşte - după lungi negocieri - să îl convingă pe faimosul tenor Tito Merelli, numit şi Il Stupendo, să vină în Cleveland pentru a-l interpreta într-o unică reprezentaţie pe Othello.

Ceea ce trebuia să fie o seară extraordinară se transformă în coşmar în momentul în care celebrul tenor ia o doză dublă de sedative şi îşi pierde cunoştinţa. Într-o încercare disperată de a salva seara, Saunders îl convinge pe asistentul său, Max, care demult cocheta cu ideea de a urca pe scenă, să îmbrace costumul lui Othello şi să se dea drept marele tenor. Max reuşeşte admirabil în farsa sa, dar, în timpul spectacolului, Tito îşi revine şi îmbracă costumul de rezervă, pregătit să îşi susţină recitalul. Confuzia generală creată de cei doi Othello transformă seara într-un festin de comedie, iar spectacolul promite o doză generoasă de bună dispoziţie.



12