Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea Litoral (ABADL), prin Sistemul de Gospodărire a Apelor Constanţa, a montat 33 de panouri de informare pe plajele turistice. “Panourile sunt menite să îi informeze pe turişti cu datele primite de la Direcţia Judeţeană de Sănătate Publică privind apa de îmbăiere”, a declarat purtătorul de cuvânt al ABADL, Cătălin Anton. Potrivit acestuia, în zona Constanţa - Mamaia - Năvodari sunt instalate 10 panouri, pentru zona Constanţa - Mamaia - Năvodari, în zona Eforie Nord - Eforie Sud - Costineşti sunt instalate 7 panouri, iar în zona Olimp-Vama Veche au fost amplasate 16 panouri. Anton a mai spus că ABADL va informa turiştii şi prin intermediul mass-media despre calitatea apelor de îmbăiere de pe litoralul românesc al Mării Negre, în baza buletinelor de analiză ce vor fi emise de către Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului Constanţa o dată la două săptămâni. De asemenea, pentru sesizări şi reclamaţii în ceea ce priveşte aspectul plajelor, ABADL pune la dispoziţia turiştilor şi constănţenilor două numere de telefon privind sesizări şi reclamaţii în ceea ce priveşte aspectul plajelor litorale. Acestea sunt 0241.486.105 şi 0745.349.209, precum şi adresa de e-mail dispecer@dadl.rowater.ro.