Reprezentanţii Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT) din România şi ai Ambasadei Bulgariei din România derulează, în aceste zile, la Veliko Tarnovo, Bulgaria, un eveniment de promovare a potenţialului turistic, cultural şi balnear din ţara vecină. Manifestarea, adresată agenţiilor de turism din România, este prima acţiune dintr-o campanie mai amplă de prezentare a Bulgariei. „Salutăm şi ne alăturăm efortului gazdelor de a încadra această acţiune în contextul mai larg al abordării problemelor de turism din perspectiva bilaterală şi de identificare a unor soluţii comune pentru creşterea circulaţiei turistice dintre cele două ţări”, a declarat preşedintele ANAT, Corina Martin. Ea a precizat că evenimentul reprezintă, pentru România, un model de bune practici în ceea ce priveşte parteneriatul pe care instituţii ale statului din ţara vecină înţeleg să-l aibă cu asociaţiile patronale, în vederea promovării eficiente a destinaţiei turistice Bulgaria. „Apreciem succesul unei astfel de politici în care eforturile conjugate în parteneriat public-privat generează soluţii concrete”, a adăugat preşedintele ANAT. Evenimentul face parte din campania amplă pe care o desfăşoară ANAT de promovare a destinaţiilor externe pe piaţa romanească, evenimente similare fiind derulate cu autorităţile publice şi birourile de turism din Grecia, Cipru, Israel, Austria, Moldova, Mexic, Japonia, etc.