Patronul unui restaurant francez le permite clienţilor să negocieze preţurile

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Patronul unui restaurant francez le permite clienţilor să negocieze preţurile

Monden 03 Martie 2009 / 00:00 509 accesări

Pentru a-şi fideliza clienţii şi a diminua efectele crizei financiare, un patron de restaurant din Guérande, Franţa, propune, în luna martie, un meniu fără tarif, care va permite consumatorilor să negocieze preţul meselor. ”Clienţii vor putea să evalueze nu doar preţurile fripturilor, ci şi prestaţia personalului, calitatea primirii şi momentul agreabil petrecut aici”, a explicat Pierre Borgen, în vîrstă de 53 de ani, patronul restaurantului La Cabane à Jules, amenajat într-o fostă magazie de sare. El a declarat că s-a gîndit la această formulă de plată după ce a remarcat o diminuare drastică a veniturilor sale. Clienţii vor putea să facă plăţi chiar derizorii, potrivit declaraţiei lui Pierre Borgen. ”Dacă anumiţi clienţi nu îmi lasă nimic sau îmi plătesc doar cinci euro, le voi cere o explicaţie, dar nu mă voi opune deciziei lor”, a precizat Borgen. Patronul de restaurant a precizat, totodată, că mizează pe buna credinţă, pe onestitatea şi pe inteligenţa clienţilor, pentru a se apăra de profitori şi speculanţi. Meniul clasic al restaurantului va rămîne neschimbat în timpul acestei iniţiative.

Taguri articol


12