Patru milioane de lei pentru campania \"Turist în România\"

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Udrea aruncă bani, în timp ce Boc se plînge că e criză

Patru milioane de lei pentru campania \"Turist în România\"

Justiție 09 Iunie 2009 / 00:00 450 accesări

Criza financiară de care se tot plînge premierul Emil Boc nu pare să fie resimţită şi de Ministerul Turismului (MT), care se pregăteşte să cheltuiască circa patru milioane de lei pentru realizarea campaniei de promovare internă a României, sub sloganul \"Turist în România\". În ultimele şedinţe de Guvern, premierul Boc îi anunţa pe mai mulţi miniştri că bugetele le vor fi reduse din cauza crizei financiare. Învăţămîntul, agricultura sau mediul sînt doar trei din ministerele care, din întîmplare, sînt conduse de PSD, şi al căror bugete au fost ciuntite din cauza crizei lui Boc. Pentru că, probabil, s-a protejat, Elena Udrea nu a fost atinsă de criză şi îşi permite acum să arunce cu banii de la bugetul de stat în campanii de promovare. Potrivit anunţului de licitaţie al Ministerului, campania ar trebui să se desfăşoare în perioada 1 august - 25 decembrie 2009. Companiile interesate de participarea la campanie trebuie să fi înteregistrat în ultimii trei ani o cifră de afaceri de cel puţin opt milioane de lei şi să fi avut un contract de publicitate în valoare de cel puţin 300.000 de euro sau trei contracte în valoare de 450.000 de euro. De asemenea, firmele de publicitate care doresc să intre în hora Elenei Udrea trebuie să depună o garanţie bancară în valoare de 70.000 de lei şi o garanţie de execuţie în cuantum de 10% din valoarea contractului. Elena Udrea declara, săptămîna trecută, că una dintre direcţiile importante ale acestei campanii va fi promovarea tichetelor de vacanţă. În cadrul sedinţei Consiliului Consultativ din Turism, care a avut loc săptămîna trecută, la Ministerul Turismului, s-a decis crearea unui comitet pentru monitorizarea implementării tichetelor de vacanţă din care să facă parte Ministerul Turismului, ANAT, hotelierii şi societăţile emitente, pentru a urmări periodic efectele implementării acestei legi. Poate că banii pe care Elena îşi permite să-I investească în promovarea turismului în România puteau fi folosiţi, de exemplu, la reabilitarea mai multor şcoli din mediul rural sau puteau fi folosiţi pentru reabilitarea unor drumuri în oricare din judeţele acestei ţări. Şi ne mai întrebăm de ce românii au tratat cu dezinteres alegerile europarlamentare?



12