PDL, îndemnat să folosească internetul în campania electorală

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Cotroceni

PDL, îndemnat să folosească internetul în campania electorală

Politică 20 August 2011 / 00:00 312 accesări

SOLUŢII DE CAMPANIE. PDL se află în cădere liberă în sondaje şi nu doar pentru că a luat măsuri nepopulare, ci pentru că şi-a dovedit incompetenţa în ale guvernării. Românii s-au săturat de minciunile portocalii şi sunt pregătiţi să sancţioneze iresponsabilitatea şi incompetenţa pedeliştilor. Cum în PDL nu există oameni pregătiţi pentru viitoarea campanie electorală, gândindu-ne că Vasile Blaga a fost tras pe linie moartă, pedeliştii încep să primească sfaturi de la Cotroceni. Cum Traian Băsescu nu trebuie să fie implicat politic, sfaturile sale pentru viitoarea campanie ajung la portocalii prin intermediul purtătorului de cuvânt al Preşedinţiei, Valeriu Turcan. Cum românii nu mai suportă nici culoarea portocalie, şi nici oamenii care reprezintă PDL, Valeriu Turcan le sugerează pedeliştilor să folosească noile tehnologii pentru viitoarea campanie electorală. „Eu cred că vorbim de o comunitate de câteva sute de mii de persoane care s-au izolat în ceea ce priveşte informaţia de natură politică furnizată de televiziuni. Adică se uită la televizor, se uită la un film, se uită la o emisiune de divertisment, poate la un documentar, dar informaţia de tip politic sau administrativ şi economic nu o iau de la televiziunea de ştiri, ci in mod direct, prin Internet, din ce în ce mai mult accesat mobil - telefon şi Ipad”, a declarat Turcan. El a afirmat că dintre liderii politici, social-democratul Adrian Năstase poate fi considerat “un bloger de succes”.

URECHEALA PRESEI. Sfaturile lui Turcan nu se opresc aici. Cum Traian Băsescu evită să mai dea lecţii de deontologie reprezentanţilor mass media, Valeriu Turcan se vede nevoit să ducă mai departe războiul preşedintelui cu presa. Şi cum putea Turcan să intre în acest război decât printr-o serie de recomandări pe care le face presei. Purtătorul de cuvânt al preşedintelui a afirmat că singura soluţie pentru presa din România este să-şi asume clar şi transparent un profil ideologic, dar atenţionează că există riscuri şi depinde de cum gestionează breasla acest model. “Şi în Marea Britanie, şi în Franţa, şi în Germania presa îşi asumă susţinerea unui set de valori. Ele pot să fie de stânga sau de dreapta; în rare situaţii se susţin persoane”, a declarat Turcan. El a precizat că, în prezent, există o înţelegere greşită a rolului moderatorului, care, în multe situaţii, prezintă “populism isteric” şi “admonestează politicianul”, sugerându-i soluţii şi trăgându-l la răspundere. Dacă ne gândim cât de indiferenţi sunt politicienii la nevoile celor pe care i-au votat, ne întrebăm cine îi poate trage la răspundere pe aceştia, dacă nu presa? Dar toate acestea sunt mici fumigene cotroceniste din care de învăţat nu au decât pedeliştii, care tind să-şi schimbe culoarea precum cameleonii, astfel ca, din portocalii, să devină verzi.



12