Personalul administrativ din Sănătate, mai mult decât este necesar?

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Personalul administrativ din Sănătate, mai mult decât este necesar?

Sănătate 17 Aprilie 2010 / 00:00 505 accesări

Ministrul Sănătăţii, Attila Cseke, a declarat că va trebui făcută o analiză de la caz la caz a personalului administrativ care lucrează în sănătate, fiindcă sunt situaţii în care acesta este mai mare decât cel necesar. „În ceea ce priveşte personalul medical, medici, asistenţi, este o lipsă de personal”, a spus Cseke. El a explicat că, în urmă cu o lună, a anunţat revocarea din funcţie a mai multor directori interimari fiindcă acolo, potrivit legii, poate interveni ministrul Sănătăţii. “Peste o sută de directori numiţi interimari pe diverse domenii pe care noi nu le considerăm necesare în comitetul director al spitalelor au fost revocaţi din funcţie în toate judeţele ţării, la toate nivelurile, iar prin pachetul legislativ pe descentralizare vom reglementa un comitet director mult mai restrâns, format maxim din patru persoane, un manager şi trei directori la spitalele mai mari de 400 de patruri, iar la spitalele sub 400 de paturi propunem trei funcţii de conducere pentru că este absolut suficient din punctul nostru de vedere”, a spus Cseke. Acesta a menţionat că pachetul de descentralizare este postat deja pe site-ul Ministerului Sănătăţii (MS), în perioada următoare fiind programate consultări ale MS cu structuri asociative cărora li s-au transmis aceste proiecte, vor fi şi dezbateri publice, după care pachetul legislativ va fi pus în circuitul de avizare la minister. “În pachetul legislativ va fi prevăzută o normă pentru reglementarea acestei situaţii (a personalului administrativ - n.r). Astăzi legea este mult prea permisivă”, a afirmat Cseke.



12