Primăria oraşului Murfatlar a demarat, ieri, proiectul „Eficientizarea serviciilor publice prin implementarea sistemului integrat de management în cadrul Primăriei“. Proiectul, finanţat din Fondul Social European, are o valoare de 259.070 lei, din care 220.209 lei reprezintă contribuţia UE, iar 5.181 lei - cofinanţarea asigurată de administraţia locală. „Prin acest proiect se urmăreşte îmbunătăţirea calităţii şi creşterea eficienţei serviciilor publice oferite cetăţenilor, instituţiilor şi organismelor publice şi mediului de afaceri“, a declarat primarul oraşului Murfatlar, Gheorghe Cojocaru. Proiectul vizează direct Primăria Murfatlar şi pe cei 99 de salariaţi ai săi - funcţionari publici şi personal contractual. Funcţionarii publici şi personalul contractual vor participa la cursuri de instruire şi la ateliere de lucru. De asemenea, pe parcursul celor 12 luni în care va fi implementat proiectul se vor desfăşura două seminarii având ca teme dezvoltarea durabilă şi egalitatea de şanse. Cojocaru a mai spus că, pe parcursul derulării proiectului, se vor achiziţiona servicii de consultanţă pentru implementarea cu succes a proiectului şi pentru implementarea sistemului integrat de management, servicii de certificare a sistemului integrat implementat, servicii de auditare a proiectului, servicii de instruire a angajaţilor, echipamente IT şi aplicaţii informatice, materiale de promovare a proiectului.