Publicaţiile britanice ”The Times” şi ”Sunday Times”, din trustul media News Corporation, deţinut de miliardarul australian Rupert Murdoch, au înregistrat peste 200.000 de plătitori de la introducerea în luna iulie a tarifelor pentru accesul la conţinutul online, potrivit datelor făcute publice de trust. Majoritatea au plătit abonament lunar pentru a putea citi pe Internet ambele publicaţii sau au achitat tariful de o liră sterlină pentru acces timp de 24 de ore. Aceste date arată că foarte mulţi oameni sunt dispuşi să plătească pentru materiale jurnalistice de calitate în format digital, a declarat un reprezentant al News Corporation. Potrivit Nielsen Media Research, numărul vizitatorilor celor două site-uri a fost, în Marea Britanie, de 3,1 milioane în intervalul mai-iulie 2010, respectiv înainte de impunerea tarifelor pentru accesul la conţinutul ediţiilor online. De la introducerea tarifelor, un singur vizitator din cinci a plătit pentru a putea citi ştirile din ediţiile online ale celor două publicaţii.