Pe 21 martie se “plătește cu poezie” în peste 270 de cafenele din România, pentru al 5-lea an la rând. De Ziua Internațională a Poeziei, Julius Meinl îi îndeamnă pe români să își redescopere creativitatea la o ceașcă de cafea. În urma unui sondaj realizat de Julius Meinl, a reieșit că mai mult de 80% dintre oameni se simț deziluzionați de starea actuală a lumii, iar explorarea părții creative a sinelui poate ajuta la îmbunătățirea perspectivei asupra vieții. De aceea, Julius Meinl continuă și în acest an campania “Plătește cu poezie”, o inițiativă manifestată la nivel global care să ofere oamenilor optimism prin poezie și inspirație prin cafea. Este dovedit științific faptul că poezia poate avea un impact pozitiv asupra emoțiilor noastre, iar momentul unei cafele este un excelent prilej de inspirație. Cu siguranță, la un anumit nivel, există un poet ascuns în fiecare dintre noi, tot ceea ce trebuie să facem este să-l redescoperim și să-l readucem la suprafață. Marca de cafea vieneză invită clienții în locațiile participante, cu ocazia Zilei Mondiale a Poeziei, pe 21 martie, să-și regăsească sinele poetic. Astfel, toți cei care aleg să participe la această campanie pot folosi versurile ca monedă de schimb pentru a primi o cafea sau un ceai, la alegere, din partea casei. Harta locațiilor participante din întreaga lume poate fi consultată AICI. Tot de Ziua Internațională a Poeziei, oricine intră pe pagina oficială de Facebook Julius Meinl poate deveni muză pentru artiști. Internauții sunt invitați să lase un comentariu cu o poezie preferată, iar trupa Otherside împreună cu Helen vor interpreta în timp real, începând cu ora 13.00, toate versurile primite de la aceștia. Anul trecut, campania-manifest a reușit să strângă peste 18.000 de poezii scrise de români din peste 70 de orașe din tară, toate acestea în schimbul cafelelor oferite în locațiile participante.