Peste 6 milioane lei pentru realizarea unei campanii TV

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Peste 6 milioane lei pentru realizarea unei campanii TV

Social 30 Aprilie 2011 / 00:00 653 accesări

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) va organiza o licitaţie deschisă pentru achiziţionarea de servicii pentru realizarea unei campanii TV de promovare a REGIO - Programul Operaţional Regional, valoarea maximă estimată a contractului fiind de 6.048.387 lei, fără TVA. Potrivit unui comunicat transmis vineri de MDRT, campania este finanţată din fonduri europene nerambursabile, din cadrul Axei 6- Asistenţă tehnică a POR. Contractul se va încheia pe o perioadă de 7 luni, iar câştigătoare va fi declarată oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Contractantul trebuie să fi realizat, în ultimii 3 ani, două contracte de natură similară, respectiv realizarea de reportaje TV şi difuzarea acestora conform unui plan media, cu o valoare cumulată a contractelor de minimum 6.000.000 lei. În cadrul campaniei vor fi prezentate, timp de 10 săptămâni, 40 de reportaje TV pentru 40 de proiecte REGIO care vor fi difuzate cel puţin o dată în prime time şi reluate a doua zi în extra prime time. În fiecare zi va fi difuzat câte un reportaj diferit şi se va asigura un minimum de 2000 TRP. Durata unui reportaj va fi între 2 minute şi 45 secunde şi 3 minute. Furnizorul selectat în urma licitaţiei va asigura toate serviciile necesare realizării şi difuzării reportajelor TV (documentare şi redactare conţinut informativ, filmări pe teren, editare audio-video, grafică, animaţii, ilustraţii video, prezentare, spaţiu difuzare etc). Reportajele vor fi prezentate pe canalul TV generalist cu cel mai mare rating mediu în prime-time în perioada decembrie 2010 – februarie 2011, la nivel urban, pentru categoria de vârstă 18 – 60 ani.



12