Fundaţia „Baylor Marea Neagră” a organizat, pe 4 noiembrie, începând cu ora 19.00, o cină de caritate. Evenimentul, intitulat „Copiii Preţioşi”, a fost găzduit de Hotelul Palm Beach din Mamaia şi a avut ca scop mobilizarea comunităţii constănţene pentru a opri transmiterea infecţiei cu HIV de la mamă la copil prin asigurarea de îngrijire medicală, psihologică şi materială mamelor tinere seropozitive şi copiilor. Potrivit studiilor, există 98% şanse ca o mamă infectată cu HIV să nască un copil sănătos, respectând anumite reguli. „În spatele numelui Baylor se află oameni care văd, an de an, cum prin munca lor numărul nou-născuţilor infectaţi cu HIV din Constanţa scade; oameni care ştiu din experienţă că şi un diagnostic aşa de grav cum este infecţia cu HIV poate fi depăşit. Echipa Baylor este o resursă a comunităţii de peste zece ani. Acum avem nevoie de sprijin pentru a continua să ajutăm la naşterea unor copii preţioşi, atât pentru părinţii lor cât şi pentru comunitatea în care vor trăi”, a declarat directorul executiv al Fundaţiei „Baylor”, Ana-Maria Schweitzer. În cadrul cinei de caritate, au fost scoase la licitaţie sticle din vinăriile Winero şi Murfatlar, precum şi primele trei sticle cu vin recolta 2009, îmbuteliate la Cramele Frâncu, produs ecologic. De asemenea, au mai fost scoase la licitaţie două rochii de seară (preţ de pornire 1.000 de lei) şi 18 tablouri donate de Uniunea Artiştilor Plastici din Constanţa (preţuri de pornire cuprinse între 800 şi 1.200 de lei). În urma eforturilor „Baylor Marea Neagră” s-au strâns 4.275 de euro. „Banca Unicredit ne-a promis mărirea sumei cu încă 3.000 de euro, ceea ce ne va permite ca în 2011, pe lângă gravidele pe care le asistăm deja, să ajutăm un număr dublu de gravide şi copii”, a precizat Ana-Maria Schweitzer. Partenerii Fundaţiei pentru seara specială dedicată faptelor bune au fost: Hotel Palm Beach, Primăria Constanţa, Primăria Cumpăna, Agenţia Diva Models, Atelier Media, Master Print, Murfatlar, Winero, Casa de modă Licor, Casa de modă Cielle, Oriflame, Biba Bijoux, Sonjarlette, Mircea Marinescu. TV Neptun şi Telegraf au fost partenerii media ai evenimentului.