Reprezentanţii Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT) din România au asigurat, până în prezent, repatrierea a peste 800 de turişti în ultimele patru zile. Reamintim că, la sfârşitul săptămânii trecute, aproape o mie de turişti au rămas blocaţi pe aeroportul din Antalya, Turcia, din cauza „dificultăţilor pe care le întâmpină tour-operatorul român Premium Holidays, dificultăţi generate de partenerul turc al acestuia”. Mai exact, pentru organizarea vacanţelor în Turcia, tour-operatorul Premium Holidays a apelat la partenerul turc 3E, care putea face aranjamentele necesare pe teritoriul statului respectiv. Din păcate, din cauza problemelor financiare întâmpinate, tour-operatorul turc nu a mai plătit biletele de avion şi cazarea pentru turiştii români, chiar dacă a primit banii din partea agenţiilor din România. „Căutăm, în continuare, soluţii pentru ultimele două curse de repatriere, pentru 7 şi 8 septembrie. Membrii ANAT au jucat un rol foarte important în aceste zile, implicându-se imediat pentru a contribui financiar la acoperirea charterelor de repatriere şi plătind, din nou, serviciile pe care le achitaseră deja tour-operatorului turc”, a declarat preşedintele ANAT, Corina Martin. ANAT recomandă turiştilor care au achiziţionat vacanţe pe destinaţia Turcia, cu plecări în perioada imediat următoare, să contacteze agenţiile de turism, pentru reconfirmarea coordonatelor de vacanţă.