Vânzările de autovehicule noi au crescut, în primele 11 luni ale anului, cu 11,1% faţă de aceeaşi perioadă din anul anterior, până la 142.300 de unităţi; segmentul autoturismelor a consemnat un salt cu 14,1%, arată datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA). Reprezentanţii APIA estiează că, la finele acestui an, există premise ca piaţa auto din România să depăşească, pentru prima dată în ultimii nouă ani, pragul de 150.000 unităţi. La capitolul mărci, topul este condus de Dacia, cu 38.950 unităţi, urmată de către Volkswagen, cu 14.342 unităţi, Renault (11.200 unităţi), Ford (11.125) şi Skoda (10.683). În ceea ce priveşte categoria de vehicule comerciale uşoare (inclusiv minibuse), după 11 luni, primul loc este ocupat de către Ford (3.578 unităţi), cu o creştere de 32,2%, urmat de Dacia (3.057 unităţi, +9,6%) şi Mercedes (2.022 unităţi, +13,8%). Pe modele, cu cele 14.795 unităţi livrate, Dacia Logan este cea mai bine vândută în primele 11 luni din 2017, urmată de Dacia Duster (7.713 unităţi), Dacia Sandero (7.597), Skoda Octavia (4.505) şi Renault Clio (3.500).