Piața de curierat a „înviat“ de Paște

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Piața de curierat a „înviat“ de Paște

Economie 08 Mai 2016 / 16:30 550 accesări
Piața locală de curierat a crescut cu circa 30%, în săptămâna dinaintea Paștelui

Piața locală de curierat a crescut cu circa 30%, în săptămâna dinaintea Paștelui

Curierii locali au transportat cu 30% mai multe colete decât de obicei, cu o săptămână înainte de Paște. „Am avut în unele zile şi 160.000 de livrări, faţă de 115.000 într-o zi normală. Românii au trimis cadouri, sticle de vin, cozonaci, dar şi multe produse comandate online“, spune unul dintre cei trei proprietari ai companiei de profil FAN Courier, Adrian Mihai. Livrări mai multe au fost înregistrate şi la firma de curierat DPD, un alt mare jucător din piaţa de curierat intern - „ În aprilie, numărul livrărilor a fost cu 20% mai mare faţă de martie. S-a evidenţiat zona de comerţ online, românii comandând cadouri pe internet, în special fashion şi IT“. Piaţa de curierat s-a ridicat anul trecut la 300 - 370 milioane euro, potrivit datelor din piaţă. Principalii jucători care activează în acest sector sunt FAN Courier, TNT, UPS, DHL, UrgentCargus şi DPD.

Taguri articol


12