O firmă IT românească (Radcom) a lansat platforma deprinromania.ro, primul marketplace online dedicat în exclusivitate afacerilor producătorilor români - „În ultimii ani, interesul pentru cumpărături online a crescut semnificativ; românii apreciază cel mai mult ușurința cu care fac cumpărături, precum și diversitatea produselor oferite. De asemenea, mai multe studii arată că cei mai mulți consumatori preferă produse fabricate în România, a căror calitate e considerată a fi mai bună decât a competiției din străinătate“. Platforma concentrează până în prezent 33 de producători români din mai multe domenii (produse alimentare, cosmetice, îmbrăcăminte, accesorii, articole decorative). Rata medie lunară este de aproximativ cinci producători și 300 de produse noi, ceea ce înseamnă că, în câțiva ani, deprinromania.ro va fi un... hyper-site. „Vorbim în special de microproducție unicat și de antreprenori care folosesc materie primă bio; primează, așadar, calitatea și originalitatea“, spune reprezentantul Radcom Melinda Păunescu.