Poșta, cu plicul în plisc

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Poșta, cu plicul în plisc

Eveniment 28 Mai 2015 / 00:00 465 accesări

Noua legislaţie privind casele de marcat nu poate îngreuna activitatea Poştei şi nici împiedica vânzarea de plicuri, întrucât firmele vor fi obligate de-abia din 2016 să cumpere unităţi de marcat cu jurnal electronic, până atunci putând fi folosită vechea aparatură, potrivit Ministerului Finanţelor Publice (MFP). „Vânzarea plicurilor (ca, de altfel, a oricărui bun sau serviciu) și, respectiv, modificarea datelor de identificare a operatorului economic în memoria casei de marcat se pot face în același mod în care s-au făcut din 1999 și până în prezent... folosind casele de marcat existente!Tocmai de aceea, termenul de implementare a OUG 91/2014, care prevede trecerea la noile unități de marcat, este foarte generos“, spun cei de la Finanțe. Replica MFP vine după ce Poșta Română a anunțat, la 20 martie, că în unitățile sale nu se mai vând plicuri, din cauza modificării legislației privind casele de marcat: „Toate casele de marcat trebuie să treacă printr-un update tehnic, care sperăm să dureze cel mult două săptămâni“. Totuși, nici în ziua de azi nu pot fi cumpărate plicuri în oficiile Poștei. „Avem o altă situație internă, care se suprapune peste nevoia de schimbare a caselor de marcat. Trebuie să le refiscalizăm pe cele din fostele Direcții Regionale, desființate în cadrul reorganizării noastre. Lipsa firmelor abilitate să realizeze acest update tehnic a prelungit procedura“, explică cei de la Poștă. Nu-i ca și cum am fi în 2015...

Taguri articol


12