LUCRĂRI DEMARATE Circulaţia pe podul rutier de la Agigea a fost închisă ieri pentru realizarea unor lucrări de consolidare. Echipajele Poliţiei Rutiere au blocat traficul rutier în zonă începând cu orele 09.00, iar muncitorii şi-au început activitatea, restricţia fiind valabilă până la orele 16.00. Şoferii care au fost opriţi la intrarea pe pod au primit de la oamenii legii pliante cu rutele ocolitoare recomandate: pentru relaţia Bucureşti - Port Constanţa Sud - Agigea - Negru Vodă - Mangalia şi retur, traseul de ocolire este A2 (Bucureşti - Constanţa - Nod rutier Medgidia) - DJ 381 (Nod rutier Medgidia - Ciocârlia de Sus) - DN 3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) - DJ 391 (Cobadin - Mereni - Topraisar) - DN 38 (Topraisar - Agigea) - DN 39 (Agigea - Mangalia) şi retur. Pentru relaţia Hârşova (DN 2A) - Tulcea (DN 22) - Pod Constanţa Sud - Agigea - Negru Vodă - Mangalia şi retur, traseul de ocolire este A4 (Nod rutier Ovidiu - Nod rutier A4 cu A2) - A2 (Nod rutier A4 cu A2 - Nod rutier Medgidia) - DJ 381 (Nod rutier Medgidia - Ciocârlia de Sus) - DN 3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) - DJ 391 (Cobadin - Mereni - Topraisar) - DN 38 (Topraisar - Agigea) - DN 39 (Agigea - Mangalia) şi retur.
TRAFIC OPRIT Urmează ca traficul rutier pe podul de la Agigea să mai fie oprit astăzi şi mâine, între orele 08.30 - 16.00. În plus, este posibil ca circulaţia pe sectorul de drum respectiv să mai fie închisă pentru alte două zile, până la finalul lunii octombrie. „Prin proiectul de punere în siguranţă mai sunt două zile prevăzute pe care nu le putem anticipa în momentul de faţă, ci în funcţie de evoluţia lucrărilor. Poate dacă nu este nicio surpriză nu vom mai întrerupe deloc circulaţia şi vom putea lucra alternativ pe cele două căi, dar pe lângă condiţiile tehnice depindem foarte mult şi de cele meteorologice”, a declarat Marin Dima, directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Constanţa. Unii dintre şoferii care au aflat ieri dimineaţă că nu mai pot trece pe podul rutier au înţeles situaţia, alţii s-au arătat nemulţumiţi. „Este normal să se facă lucrări de întreţinere, mai ales că podul este destul de vechi şi siguranţa trebuie pusă pe primul plan”, a declarat un şofer. „Nu înţeleg de ce aceste lucrări nu se pot face noaptea, atunci când traficul este mult mai redus. Aşa se întâmplă de obicei în ţara asta, cetăţenii sunt pe ultimul loc pentru autorităţi”, a declarat o şoferiţă întoarsă din drum de poliţiştii de la Rutieră.