Toată vara, turiștii care au ales să meargă spre sudul litoralului au pierdut ore bune la cozile formate în zona podului vechi de la Agigea. După ce acesta a fost închis complet începând de luni, 12 septembrie, pentru reparații, șoferii au crezut că au scăpat de restricții și aglomerație pentru a ajunge spre sudul litoralului. Și asta deoarece au ca rută ocolitoare podul cel nou, pe care îl pot utiliza până pe 30 noiembrie, când Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) a anunțat că se vor încheia lucrările de înlocuire a hobanelor, iar podul vechi va fi redeschis. Participații la trafic trebuie însă să se înarmeze cu răbdare. Încă din prima zi când se utilizează doar varianta podului nou, aglomeraţia a pus la grea încercare nervii șoferilor, circulația fiind un coșmar. Cozile de mașini s-au întins pe câțiva kilometri. ”Chiar dacă pe podul cel nou se circulă pe 4 benzi, tot se produc ambuteiaje. Înainte de a intra pe pod se circulă pe o singură bandă. Din Tuzla și până la Constanța am făcut o oră, în condițiile în care, în mod normal, distanța o parcurgeam în jumătate de oră. Poliția dirijează circulația, dar degeaba”, a declarat, pentru ”Telegraf”, un participant la trafic. Reamintim că, până pe 30 noiembrie, circulaţia autovehiculelor este deviată pe următoarea rută ocolitoare: nod rutier A4 (intersecţie cu DN 39), Agigea - A4 (intrare Port Constanţa Sud) - Podul Nou (Apolodor) peste Canalul Dunăre - Marea Neagră - Bretea acces la DN 39 (Eforie Nord - Agigea) - DN 38 (Agigea - Negru Vodă) şi retur. Circulaţia pietonală se realizează tot pe podul Agigea, printr-un culoar protejat, sub directa supraveghere a piloţilor de trafic.