Mişcarea politico-sinucigaşă a liberalului Crin Antonescu nu a fost nici pe departe una inspirată. De altfel, Antonescu nu pare a mai avea forţa necesară de a-şi domina colegii şi de a impune o linie de acţiune clară. Agenţia Mediafax Monitorizare a luat la puricat toate apariţiile în media ale liderilor politici. Analiza a scos la iveală că premierul Victor Ponta l-a învins pe liderul PNL, Crin Antonescu, la capitolul mediatizare, în cele 20 de zile de criză din USL, soldate cu ruperea Uniunii şi cu ieşirea liberalilor de la guvernare: 788 la 429 în presa centrală, 2.301 la 1.928 la posturile de televiziune, 1.190 la 1.155 pe posturile de radio şi 36.476 faţă de 20.926 în mediul online. Şi PSD, ca partid, şi reprezentanţii social-democraţi au fost mediatizaţi mult mai mult decât liberalii. De o bună mediatizare au avut parte şi cei din UNPR şi PC, pe fondul discuţiilor privind formarea noului Guvern. Analiza a fost efectuată în perioada 6 februarie - 26 februarie, adică exact de la începerea scandalului provocat de electo-rată şi demisia din Guvern a ministrului Finanţelor, Daniel Chiţoiu, până în ziua în care toţi miniştrii liberali au demisionat din Executiv. Pentru realizarea analizei au fost monitorizate 320 publicaţii centrale şi suplimente, 1.180 site-uri şi jurnalele de la 13 posturi TV şi opt posturi de radio.