Compania Naţională Poşta Română anunţă că, de luni, trimiterile extracomunitare adresate persoanelor fizice domiciliate în Bucureşti şi judeţul Ilfov vor fi livrate la domiciliul clienţilor. Lucrul acesta survine procesului de vămuire centralizată, în urma obţinerii de către Poşta Română a autorizaţiei de comisionar în vamă, care desfăşoară activităţi de curierat rapid. Toate operaţiunile de declarare la vamă vor fi efectuate de către Poştă, pe lângă Biroul Vamal „Bucureşti Poştă”. Ulterior punerii în liberă circulaţie a trimiterilor poştale sosite din străinătate, eventualele taxe vamale şi/sau TVA vor fi achitate, pe bază de factură, în momentul livrării trimiterii la domiciliul clientului. Distribuirea trimiterilor poştale sosite din spaţiul extracomunitar pentru persoanele fizice domiciliate în Bucureşti şi judeţul Ilfov se va face prin livrare la domiciliul clientului, începând cu 2 septembrie, şi în cadrul Oficiului poştal nr. 6, din municipiul Bucureşti, ulterior datei de 30 august, până la finalizarea stocurilor de trimiteri rămase în sold.