„Practica comercială incorectă nu mai este o greșeală, ci o afacere“

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Anul trecut, 100.000 de români s-au plâns la ANPC

„Practica comercială incorectă nu mai este o greșeală, ci o afacere“

Sănătate 28 Februarie 2017 / 17:07 503 accesări

Numărul reclamațiilor primite de Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a crescut de la 55.000 în 2013 la 100.000 în 2016, dovadă că aceștia își cunosc drepturile, a declarat marți, 28 februarie, președintele ANPC, Marcel Bogdan Pandelică. ”De asemenea, a crescut și complexitatea acestor reclamații și a temelor aduse în discuție”, a precizat președintele ANPC. Acesta a spus că și valoarea prejudiciilor recuperate a crescut, de la un milion de euro în 2013 la trei milioane de euro în 2016. ”O practică comercială incorectă nu mai este o greșeală, ci o afacere”, a spus Pandelică. El este de părere că, în ceea ce privește clauzele abuzive, eliminarea acestora nu este suficientă, fiind necesară recuperarea prejudiciului. ”Consumatorul apelează la instanță pentru recuperarea prejudiciului, ceea ce reprezintă un proces lung și anevoios”, a spus președintele ANPC.



12