Practică ilegală a furnizorilor de servicii poştale

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Practică ilegală a furnizorilor de servicii poştale

Justiție 19 Octombrie 2012 / 00:00 508 accesări

Reprezentanţi ai Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) au sancţionat Poşta Română şi Poşta Atlassib Curier Rapid (Sibiu), cu amenzi de 10.000 de lei fiecare, şi firmele Bârsan Trans (judeţul Alba) şi Expres Line Bucureşti cu amenzi de 5.000 de lei fiecare pentru nerespectarea obligaţiei de a marca în mod corespunzător trimiterile poştale. „Constatăm că apare o nouă practică ilegală în rândul furnizorilor de servicii poştale: nerespectarea obligaţiei de a marca trimiterile poştale. Acest lucru poate afecta buna funcţionare a serviciului şi, cel mai grav, nu permite destinatarului să identifice furnizorul care i-a livrat trimiterea şi să adreseze eventuale reclamaţii”, a declarat directorul Direcţiei Executive Monitorizare şi Control din ANCOM, Cristin Popa. El a adăugat că în situaţia în care această practică va ajunge la cote îngrijorătoare, nu va ezita să mărească valoarea amenzilor şi, în cazurile în care gravitatea faptei o justifică, va putea decide chiar retragerea dreptului de a furniza servicii poştale. Conform legislaţiei din domeniul serviciilor poştale, furnizorii au printre altele obligaţia de a inscripţiona în mod lizibil toate trimiterile poştale introduse în reţeaua lor poştală cu denumirea sau marca comercială a furnizorului, precum şi cu data acceptării trimiterilor poştale înregistrate sau data colectării trimiterilor poştale neînregistrate, cu excepţia trimiterilor poştale care fac obiectul serviciului de publicitate prin poştă francate cu amprente obţinute cu presă de imprimerie sau un alt procedeu de imprimare ori de timbrare.

Taguri articol


12