Producătorul italian de articole de lux Prada, listat pe bursa din Hong Kong, vrea să introducă noi modele mai ieftine de genţi şi să îşi dubleze afacerea online, în condiţiile în care vrea să depășească ultimii doi ani de stagnare a vânzărilor, scrie Bloomberg. Compania din Milano a anunțat că își va închide din magazine și își va diminua diferențele de prețuri la noile produse, între regiuni, cu până la 10%, a anunțat directorul de marketing, Stefano Cantino. Prada are nevoie să revină pe creștere după ce a declarat cele mai slabe venituri din ultimii cinci ani.
În timp ce toate companiile care vând produse de lux au fost lovite de cererea slabă din China, dolarul puternic și atacurile teroriste din Europa, Prada a fost lovită mai puternic decât majoritatea, din cauza prețurilor ridicate și a lipsei unei investiții solide în comerțul și publicitatea online. ”Lucrăm din greu pentru a putea acoperi toate gamele de preț. Este o cerere majoră pentru noutate”, a anunțat Prada. Compania a mai spus că vrea să introducă noi modele de genți care vor costa între 1.200 de euro și 1.400 de euro.