Compania care manageriază cunoscuta aplicație mobilă ce oferă conexiuni între șoferi și persoane care au nevoie să se deplaseze dintr-un punct în altul, Uber Technologies Inc., este pusă în situația de a căuta un nou președinte, la nici șapte luni de la angajarea lui Jeff Jones în această funcție ca expert în marketing pentru a gestiona imaginea companiei. Jones susține, într-o declarație acordată agenției Reuters, că nu poate continua ca președinte al unei afaceri cu care este incompatibil. Funcția lui Jones a fost pusă sub semnul întrebării după ce, la începutul lunii martie, Uber a început să caute un director pentru operațiuni (chief operating officer - COO), pentru a ajuta la conducerea companiei alături de directorul executiv, Travis Kalanick. Jones s-a alăturat Uber, fiind responsabil pentru modernizarea brandului companiei, după ce a fost director de marketing al companiei Target Corp. Și alți oficiali au părăsit sau vor părăsi compania. Vicepreședintele platformei de business Uber, Brian McClendon, a declarat că intenționează să părăsească compania la finalul lunii, în favoarea politicii.
În februarie, inginerului-șef Amit Singhal i-a fost cerută demisia în urma unei acuzații de agresiune sexuală, venită din perioada în care lucra la Google, companie deținută de Alphabet Inc. De asemenea, la începutul lunii, Ed Baker, vicepreședintele pentru producție al Uber, și Charlie Miller, cercetător pe teme de securitate, au părăsit compania. În ultimele săptămâni, Uber s-a confruntat cu mai multe controverse. Un fost angajat al Uber a publicat pe blog o postare prin care descrie un mediu de lucru în care agresiunea sexuală era prezentă și nepedepsită. Articolul a generat o investigație internă care este condusă de fostul procuror general al Statelor Unite, Eric Holder. Apoi, Bloomberg a difuzat un material video în care Kalanick se ceartă cu unul dintre șoferii companiei, care îi spune că pierde bani după ce Uber a redus sumele plătite șoferilor. Kalanick a fost nevoit să își ceară scuze public.
La începutul acestei luni, Uber a confirmat folosirea în secret a programului numit ”Greyball”, care îi ajută pe șoferi să scape de autorități în orașele în care serviciul a fost interzis. De atunci, Uber a interzis folosirea programului pentru a identifica reglementatorii locali. Mai mult, Uber este acționat în instanță de către divizia de mașini autonome a Alphabet Inc., care acuză compania că și-ar fi însușit tehnologii și secrete comerciale, precum tehnologia Lidar, un sistem radar pe bază de laser care ajută mașinile autonome să sesizeze ce este în jurul lor. Uber susține că acuzațiile sunt false.