Federația Română de Fotbal a pregătit o surpriză iubitorilor sportului rege. Vineri, FRF a lansat prima identitate de brand din istoria tricolorilor, dar și un nou echipament, cu care va ataca Liga Națiunilor și drumul spre EURO 2020. Blazonul cu care vor lupta de acum jucătorii primei reprezentative de fotbal a României cuprinde o reinterpretare modernă a stemei naționale, precum și simbolurile adaptate ale celor cinci provincii românești concentrate în jurul unui pentagon asemănător celui de pe mingile de fotbal. Noul echipament a fost prezentat de trei fotbaliști de viitor, jucători din cadrul naționalei Under 19, Andrei Vlad, Andrei Sîntean și Andrei Trușescu. Se remarcă printul „România” în partea din spate și „Împreună suntem fotbal” pe partea interioară a gulerului, iar culorile galben și roșu se mențin în prim plan, în timp ce tricoul portarilor va avea trei culori diferite, negru, violet și verde. De asemenea, managerul sportiv al FRF, Adrian Mutu, i-a înmânat noul tricou jucătorului Vlad Dragomir, marcând astfel transferul către noua generație, a anunțat site-ul oficial al Federației Române de Fotbal.
„De astăzi, tricolorii joacă pe piept cu un blazon în care istoria românilor și susținerea lor sunt laolaltă pentru victorie. Noul blazon al Echipei Naționale și noul echipament vor fi pentru tricolorii de azi și de mâine o chemare la unitate și la dăruire. Pentru că doar împreună putem fi mai buni și doar împreună putem câștiga”, a declarat președintele FRF, Răzvan Burleanu.
„Mă bucur foarte mult că noul drum pe care l-a început Echipa Națională coincide cu acest nou echipament și această nouă identitate. Știți că am fost, sunt și voi fi mereu un luptător și un patriot - de aceea cred că va conta foarte mult pentru jucători să poarte cu și mai multă mândrie acest tricou înnobilat cu blazonul României și să lupte în fiecare secundă pentru toți românii”, a spus selecționerul României, Cosmin Contra.