Prima „Noapte a devoratorilor de publicitate”, în Vama Veche

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Prima „Noapte a devoratorilor de publicitate”, în Vama Veche

Monden 23 Iulie 2010 / 00:00 3544 accesări

Asociaţia Film România, în parteneriat cu Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului-Litoral Dobrogea, organizează, în perioada 24 iulie-4 septembrie, pe litoralul românesc, un eveniment cu o rezonanţă specială - ediţia 2010 a „Nopţii Devoratorilor de Publicitate” (NDP). Pentru prima dată în istoria acestui show, dedicat amatorilor şi specialiştilor în publicitate, dar şi publicului larg care savurează reclamele, evenimentul al cărui producător general este Dan Chişu are o temă cu mesaj ecologic: Natural Advertising. „Este un advertising lipsit de făţărnicie, plin de dorinţa de a nu promova produse şi servicii neecologice. Este un demers menit să sensibilizeze”, a declarat unul dintre organizatorii NDP, Cezar Petrovici.

Prima noapte din seria celor mai lungi pauze publicitare, în care barierele lingvistice vor fi depăşite de scurtele comedii sau drame de 30 de secunde, va avea loc în această sâmbătă, în Vama Veche, cu începere de la ora 22.00. Distracţia „devoratorilor de publicitate” va continua pe 29 iulie, în staţiunea Eforie Nord, la Cinema Perla.

Intrarea spectatorilor în sălile în care vor fi proiectate reclamele cu un mesaj percutant va avea loc cu începere de la ora 22.00, urmând ca de la ora 22.30 să se organizeze un show pirotehnic, numai în acele staţiuni unde evenimentul are loc pe plajă. În program sunt incluse câte patru proiecţii de spoturi eco, de câte zece minute şi patru calupuri publicitare de aproximativ o oră, dar şi alte momente speciale. Pe plajă, intrarea va fi gratuită, iar în teatrele de vară, preţul unui bilet va fi de 20 lei. Preţul tichetului cuprinde şi participarea la o tombolă constând într-un sejur pentru patru persoane, la munte sau în Delta Dunării. În locurile unde proiecţiile au loc pe plajă, participarea la tombolă este opţională.

Show-ul de imagine va continua, până pe 4 septembrie, în staţiunile Mamaia, Năvodari, Eforie Sud, Costineşti, Neptun, Jupiter şi Mangalia. Proiectul este susţinut de Organizaţia Ecologistă Mare Nostrum, Centrul pentru Resurse Civice şi Gremlin Computers. De altfel, la conferinţa de presă care a avut loc miercuri seară, la restaurantul Galion din staţiunea Mamaia, au luat parte reprezentanţii celor două asociaţii nonguvernamentale, care doresc să tragă un semnal de alarmă asupra colectării sensibile şi responsabile şi să dezvolte simţul civic al turiştilor de pe litoral.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un spectacol care combină un cinema de cea mai bună calitate cu divertismentul şi cu spiritul ludic al publicului. Totul a început în 1973, când un puşti de zece ani, fascinat de reclamele văzute la televizor şi în sălile de cinema, a început să colecţioneze casete cu spoturi şi filme publicitare. Consecvent şi devotat pasiunii sale, Jean Marie Boursicot - creatorul spectacolului „La Nuit des Publivores” – este, astăzi, menţionat în Cartea Recordurilor drept cel mai mare colecţionar de spoturi şi reclame din lume, deţinând peste 700.000 de piese



12