Nu e de şagă! O experienţă de un deceniu şi-ar spune cu adevărat cuvântul în ce priveşte „operele” celor de la comunicare din Primăria Constanţa! Căci acum e nasol! Drept urmare, pentru renumitele comunicate cu prognoza meteo sau cele două jpg-uri cu o listă de evenimente este nevoie de un jurnalist cu minimum 9 ani de experienţă! Sau s-o fi săturat domnul primar Făgădău de emisiile de până acum ale celor de la Comunicare şi, pentru că nu poate să-i dea afară, s-a gândit să mai angajeze... Sau poate pune la cale vreo strategie de imagine a Primăriei şi, implicit, a oraşului... (ne scuzaţi pentru mica elucubraţie SF!). Oricum ar fi, „Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd. Tomis nr. 51 pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție vacante din cadrul Compartimentului Comunicare şi Relaţii Mass Media, astfel:
- inspector clasa I, gradul debutant (2 posturi). Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea comunicare şi relaţii publice, jurnalism.
- inspector clasa I, gradul superior (1 post). Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea comunicare şi relaţii publice, jurnalism, minim 9 ani vechime în specialitatea studiilor.
Proba scrisă se va desfăşura în data de 04.07.2018, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 06.07.2018, ora 14:00.
Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro.
Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro”.