Primăria Dumbrăveni asigură transportul angajaţilor navetişti

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
În lipsa salariilor atractive

Primăria Dumbrăveni asigură transportul angajaţilor navetişti

Administrație 11 Septembrie 2012 / 00:00 448 accesări

ACTIVITATE MULTĂ, ANGAJAŢI PUŢINI În urma disponibilizărilor masive din 2010 şi a tăierilor salariale cu 25%, primăriile din judeţ au rămas cu puţini angajaţi care ţin în picioare instituţiile publice. Posturile din administraţia publică au rămas blocate şi nici până în ziua de azi nu se pot face angajări, deşi activitatea în fiecare primărie este aceeaşi sau chiar mai intensă decât înainte. Din acest motiv, fiecare primărie caută soluţii pentru a-şi păstra angajaţii, chiar dacă salariile nu mai sunt deloc atractive. Primăria Dumbrăveni este una din autorităţile care caută soluţii pentru a-şi sprijini oamenii să-şi continue activitatea în instituţie şi să nu-şi părăsească posturile. „Avem trei angajaţi care sunt din Independenţa, o localitate situată la 11 kilometri distanţă de Dumbrăveni. În fiecare zi, ei fac naveta pentru a veni la muncă. Au maşini, dar vin toţi la lucru cu una singură, pentru că aşa economisesc combustibil. Noi încercăm să îi sprijinim şi le asigurăm benzina ca să poată veni la muncă. Este destul de mică distanţa până la Independenţa şi putem să le asigurăm benzina, dar dacă ar fi venit dintr-o localitate mai îndepărtată atunci ar fi fost mai greu pentru noi să îi ajutăm din acest punct de vedere”, a declarat primarul din Dumbrăveni, Gheorghe Cenuşă.

SPAŢIU DE CAZARE ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ În anii trecuţi, Primăria a mai avut angajaţi ba din Techirghiol, ba din Eforie. Însă oamenii au preferat să-şi găsescă o gazdă în Dumbrăveni decât să fie nevoiţi să parcurgă zilnic cu maşina distanţe mari. „În satul Dumbrăveni avem un bloc cu un apartament liber. Acolo putem găzdui persoanele care vin să lucreze la Primărie sau îl putem folosi pentru cazare în situaţii de urgenţă”, a mai declarat Cenuşă.



12