Prioripost intră pe piaţa serviciilor de curierat

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Schimbări în Poşta Română

Prioripost intră pe piaţa serviciilor de curierat

Social 06 Iunie 2013 / 00:00 791 accesări

În încercarea de a se găsi soluţii care să ducă la revitalizarea situaţiei economice a Poştei Române, reprezentanţii instituţiei anunţă noi schimbări în ceea ce priveşte activitatea ei. După deciziile de privatizare a companiei şi de disponibilizare a câtorva mii de angajaţi, autorităţile nu se opresc aici şi încearcă o revenire pe piaţă a serviciilor oferite.

Începând cu luna iunie, Prioripost, cel mai cunoscut serviciu de curierat express al Poştei Române, a devenit brand-ul de operare al companiei, pe piaţa serviciilor de curierat. Prioripost face parte din portofoliul actual de servicii al Sucursalei de Servicii Express din cadrul Companiei Naţionale Poşta Română, alături de Ultrapost, Express Mail Service şi Skypak. Lunar, acest serviciu gestionează un volum de ordinul sutelor de mii de expedieri, deservind mii de clienţi, atât persoane fizice, cât şi companii. Transformarea Prioripost în brand de operare presupune însă un proces complex. Printre schimbările efectuate se pregăteşte lansarea, în această vară, de noi servicii competitive atât pentru persoane fizice, cât şi pentru companii. În acest context, infrastructura operaţională şi organigrama vor fi adaptate pentru a face posibilă îndeplinirea noilor servicii, la cele mai ridicate standarde calitative şi în cele mai eficiente condiţii. De asemenea, Prioripost are în vedere lansarea, în această lună, a unui website propriu. „Schimbările nu se vor opri aici, însă este mai bine să facem lucrurile consistent şi la timpul potrivit. Aşadar, transformarea Prioripost este doar primul pas dintr-o serie de schimbări importante pe care intenţionăm să le ducem la bun sfârşit în cadrul Sucursalei de Servicii Express din Poşta Română. Conform planului în baza căruia am fost mandatat să conduc acest proiect, îmi doresc ca Prioripost să redevină prima opţiune pentru clienţii care au necesităţi de expediere în regim de curierat rapid şi să reprezinte pentru companie ceea ce reprezintă, de exemplu, DHL pentru Deutsche Post”, a declarat directorul Sucursalei de Servicii Express a Companiei Naţionale Poşta Română, Octavian Bădescu. Strategia de transformare a Prioripost în brand de operare şi introducerea de noi servicii vizează, pe de o parte, valorificarea într-o mai mare măsură a unui atu greu replicabil în piaţă: infrastructura poştală, iar pe de altă parte, reliefează potenţialul de creştere pe care îl prezintă piaţa de curierat rapid intern şi internaţional.

Taguri articol


12