Banca Transilvania şi Aegon România lansează un produs co-branded de economisire cu asigurare de viaţă, cu o durată a contractului de 20 de ani, pentru persoane cu vîrsta între 18 şi 50 de ani, au anunţat ieri cele două instituţii. Produsul, care este denumit Planul de Economisire şi Protecţie, este disponibil în lei, în două variante - Basic şi Premium - şi se distribuie prin reţeaua de unităţi a Băncii Transilvania. Clienţii pun deoparte o sumă de bani, periodic, partea investiţională fiind administrată prin fondurile mutuale BT Obligaţiuni şi BT Clasic ale companiei BT Asset Management, membră a grupului financiar Banca Transilvania. Acest produs permite transferul banilor între fondurile de investiţii, în funcţie de opţiunea clienţilor. În cazul în care, pe durata contractului, au avut loc evenimente nefericite în viaţa acestora, deponentul sau familia sa vor primi o sumă de bani. „Avem un portofoliu de clienţi în creştere, peste 1,3 milioane de persoane lucrează cu noi şi sîntem puternici pe partea de retail”, a declarat directorul general al Băncii Transilvania, Robert Rekkers. La rîndul său, directorul general al Aegon România susţine că peste 60% dintre români „sînt preocupaţi astăzi de modul în care le va arăta viitorul, sînt îngrijoraţi în privinţa stabilităţii financiare”. În iunie 2009, Aegon a cumpărat de la BT participaţia de 50% pe care o deţinea, la rîndul ei, în cadrul companiei şi a devenit acţionar unic. În România, grupul Aegon are două linii de afaceri - pensii private şi asigurări de viaţă.