Produs pentru promovarea afacerilor pe Internet

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Produs pentru promovarea afacerilor pe Internet

Economie 15 Iulie 2009 / 00:00 513 accesări

Banca Transilvania şi Google au lansat un produs destinat promovării afacerilor antreprenorilor pe Internet, prin serviciul Google AdWords, respectiv prin reclame de tip anunţ, afişate în motorul de căutare. Banca Transilvania şi Google au demarat campania „Prietenul Google”, care se adresează atît actualilor clienţi BT ai Abonamentului Bancar IMM, cît şi micilor întreprinzători, care au un website pe care doresc să-l promoveze. Produsul băncii este destinat antreprenorilor şi face parte din platforma anti-criză a Băncii Transilvania, cu ajutorul său putînd fi reduse cu pînă la 50% comisioanele aferente operaţiunilor bancare. Clienţii Băncii Transilvania vor beneficia, prin Google AdWords, de reclame de tip anunţ, afişate în motorul de căutare Google, atunci cînd este introdus unul dintre cuvintele-cheie alese de cei care folosesc promovarea prin acest serviciu. Publicitatea firmei poate să apară şi în cadrul site-urilor care conţin reclamă furnizată de Google, dacă în cadrul paginii respective sînt cuvinte-cheie selectate sau dacă sistemul consideră relevantă afişarea reclamei în respectivul loc. Plata se face „per click”, fiind licitată o anumită sumă de bani pentru fiecare cuvînt ales. Pe lîngă parteneriatul cu Google, Banca Transilvania lansează şi un alt produs prin care firmele mici şi mijlocii care nu au încă un website pot să-şi construiască unul gratuit, găzduit de instituţie.

Taguri articol


12