Afişarea rezultatelor la Concursul de titularizare nu le-a adus un motiv de mândrie cadrelor didactice. Din totalul de 759 de candidaţi, 161 au fost nemulţumiţi de notele obţinute şi s-au prezentat la sediul unităţilor de învăţământ unde s-a desfăşurat examenul pentru a depune contestaţii. La centrul de concurs de la Colegiul Comercial „Carol I” au fost depuse 47 de contestaţii, la centrul de la Colegiul Naţional Pedagogic „Constantin Brătescu” – 54 de contestaţii, iar la centrul de concurs de la Liceul Teoretic “Ovidius” au fost depuse 60 de contestaţii. Rezultatul acestora nu va schimba situaţia prea mult şi, practic, notele mici vor rămâne neschimbate, fapt care demonstrează o pregătire nesatisfăcătoare a cadrelor didactice. În aceste condiţii este evident că nici pretenţiile faţă de elevi nu ar trebui să fie prea mari. Întreaga situaţie ar trebui să dea de gândit serios reprezentanţilor Ministerului Educaţiei. Învăţământul românesc, aşa cum este el în prezent, este în cădere liberă, fapt care nu poate fi contrazis de nimeni. Rezultatele la examenul de maturitate au fost dezastruoase, rezultatele la concursul de titularizare au fost, de asemenea, de râs. Toate vor adăuga o pagină ruşinoasă în istoria Învăţământului din România. Este inadmisibil ca dascălii să facă lucrări care să fie notate cu cinci. În Constanţa, 204 dascăli au luat note cuprinse între 1 şi 4.99, 92 dintre ei luând note cuprinse între 4 şi 4.99, 69 de candidaţi au luat note cuprinse între 3 şi 3.99, 38 au luat note cuprinse între 2 şi 2.99, iar cinci au obţinut note cuprinse între 1 şi 1.99. Note cuprinse între 5 şi 6.99 au luat 294 de dascăli, iar 261 de viitori profesori au obţinut note cuprinse între 7 şi 10. La Constanţa s-a obţinut o singură notă de 10 (psihopedagogie specială), la celălalt pol clasându-se nota 1.40 (la educatoare). Potrivit inspectorului adjunct al Inspectoratului Judeţean Constanţa, Maria Sorescu, “rezultatele contestaţiilor urmează să fie afişate până pe 21 iulie”.