Program de marketing în turism pentru 2009

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Program de marketing în turism pentru 2009

Justiție 20 Martie 2009 / 00:00 615 accesări

Guvernul a aprobat, miercuri, programul anual de dezvoltare a produselor turistice şi programul anual de marketing şi promovare a turismului românesc, acţiuni finanţate din bugetul Ministerului Turismului. Programul anual de dezvoltare a produselor turistice urmăreşte susţinerea turismului intern în vederea îmbunătăţirii circulaţiei turistice, în paralel cu conservarea patrimoniului natural şi cultural. Potrivit Ministerului Turismului, obiectivele urmărite prin programul de marketing se referă la constituirea de parteneriate pentru elaborarea cadrului strategic de urbanism la nivel naţional pentru dezvoltarea turismului, care include crearea unui sistem instituţionalizat de colaborare între specialiştii din turism şi urbanism şi îmbunătăţirea calităţii programelor de formare profesională a personalului pentru sectorul turism, hoteluri şi restaurante. De asemenea, programul prevede dezvoltarea unor forme, produse şi destinaţii turistice importante pentru România, prin vizite de scurtă durată în Bucureşti, croaziere pe Dunăre şi în Delta Dunării, turism montan, turism balnear, turism de litoral şi turism cultural, organizarea de parteneriate internaţionale cu rol în creşterea vizibilităţii destinaţiilor turistice din România şi restructurarea sistemului informaţional în domeniul turismului. Documentul prevede şi derularea de programe de investiţii în parteneriat public-privat, între Ministerul Turismului şi autorităţile publice locale la nivel de judeţ sau unitate administrativ teritorială, precum şi realizarea de studii de specialitate (de prefezabilitate şi fezabilitate, proiecte tehnice de execuţie etc.) şi alocarea de fonduri pentru investiţii în infrastructura turismului, în parteneriat cu autorităţile publice locale. Programul anual de marketing şi promovare urmăreşte promovarea celor mai importante destinaţii şi forme de turism din România pe piaţa internă şi pe principalele pieţe turistice din străinătate. Activităţile incluse în acest program cuprind, printre altele, realizarea brandului turistic naţional şi promovarea lui, realizarea de studii de marketing, participarea la manifestări expoziţionale de turism în ţară şi în străinătate, pe pieţele de interes, organizarea de vizite educaţionale şi de informare în ţară şi activităţi de promovare prin intermediul posturilor radio-tv ce realizează emisiuni de turism.



12