Programul de lucru cu publicul la RAR a fost prelungit

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Programul de lucru cu publicul la RAR a fost prelungit

Administrație 31 Ianuarie 2017 / 21:16 3536 accesări

Numărul programărilor la RAR pentru eliberarea actelor necesare înmatriculării maşinilor second-hand, cumpărate din străinătate, a crescut considerabil după eliminarea timbrului de mediu şi a altor taxe, astfel că Registrul Auto Român (RAR) a anunţat că va prelungi programul de lucru cu publicul pentru reprezentanţele sale.

Începând din luna februarie, programul de lucru cu publicul al reprezentanţelor Registrului Auto Român va fi modificat, o zi pe săptămână. Astfel, în fiecare zi de joi, clienţii vor putea beneficia de serviciile RAR până la ora 20.00, măsură posibilă prin decalarea corespunzătoare a programului de lucru pentru o anumită parte din angajaţii RAR.

„Considerăm că este o decizie firească din partea unei instituţii care îşi respectă clienţii, întrucât există persoane care nu îşi pot neglija unele activităţi în prima parte a zilei. În funcţie de interesul publicului faţă de această iniţiativă, vom evalua posibilitatea extinderii ei”, declară ing. George Dincă, Directorul General al Registrului Auto Român.

În prezent, în reprezentanţele RAR, programul cu publicul se desfăşoară în intervalul orar 8.00 – 16.00 de luni până joi, respectiv 8.00 – 13.30 în zilele de vineri.

Obţinerea unei programări pentru activităţile RAR este posibilă în două moduri:

– Completând corect şi complet toate datele din formularul pus la dispoziţie pe pagina www.rarom.ro

– Apelând serviciul Call Center la numărul cu tarif normal 021-9672.

PROGRAMĂRI ONLINE RAR

Sunt necesare 3 etape pentru a obţine o programare:

- furnizarea datelor necesare;

- alegerea zilei şi orei preferate;

- obţinerea numărului de programare.

Ziua preferată o alegeţi dintr-un interval de până la 30 de zile calendaristice începând cu ziua curentă.

Vă rugăm să selectaţi cu atenţie activitatea dorită şi categoria vehiculului, în funcţie de masa maximă autorizată a acestuia.

În cazul în care încadrarea programării şi detaliile prin care putem identifica vehiculul programat înscrise pe bilet, nu sunt corecte şi complete, ne rezervăm dreptul de a refuza efectuarea prestaţiei pentru care vă prezentaţi.

Avantajul unei programări telefonice constă în a vă oferi posibilitatea de a alege cel mai rapid loc, în funcţie de disponibilitate, la judeţele limitrofe. Acest lucru vă va ajuta, deoarece odată validată programarea, anularea ei se poate face numai în condiţiile în care reprogramarea va fi la o dată ulterioară celei iniţiale, indiferent de reprezentanţă.

Programarea este efectuată cu succes atunci când obţineţi numărul programării, care apare pe ultima pagină, împreună cu data şi intervalul orar programat.

Notaţi cu grijă numărul programării, deoarece după el veţi fi regăsiţi la data când vă veţi prezenta pentru efectuarea activităţii.

Taguri articol


12