Primarul din Eforie, Ovidiu Brăiloiu, a semnat un act adiţional la proiectul iniţiat anul trecut de administraţia locală în vederea creşterii interoperabilităţii serviciilor informatice furnizate de autorităţile locale. Proiectul “Creşterea interoperabilităţii sistemelor informatice în cadrul Primăriei oraşului Eforie” are ca scop reducerea timpului necesar comunicării dintre agenţi economici şi populaţie şi instituţiile publice prin utilizarea unor canale moderne de acces şi comunicare, care vor contribui la reducerea birocraţiei şi descongestionarea fluxului informaţional din cadrul instituţiilor publice. Prin acest proiect se va realiza un Sistem TIC de Interoperabilitate (Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor - un instrument pentru modernizarea serviciilor publice) alcătuit din echipamente IT precum: server web, server portal, server raportare, server BD, server de management, unitate stocare, firewall, switch, scaner color, imprimantă, laser color, laptopuri, videoproiector, UPS, unitate de backup şi infochioşc-uri pentru cetăţenii din Eforie. Investiţia de care beneficiază Primăria Eforie promovează interacţiunea între sectorul public şi întreprinderi/cetăţeni prin introducerea a şapte noi servicii de comunicare şi interacţiune cu cetăţenii şi agenţii economici, care vor fi disponibile pe website-ul Primăriei. Aceste servicii au ca scop asigurarea unui acces facil la informaţiile publice. „Primăria Eforie va deveni un model de bună practică pentru restul autorităţilor locale din judeţul Constanţa şi din Regiunea de Dezvoltare Sud - Est prin implementarea proiectului”, a declarat Brăiloiu.