Proiect de îmbunătăţire a furnizării serviciilor publice

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Techirghiol

Proiect de îmbunătăţire a furnizării serviciilor publice

Administrație 15 Octombrie 2010 / 00:00 479 accesări

Primăria oraşului Techirghiol a demarat, ieri, implementarea proiectului privind „Îmbunătăţirea furnizării serviciilor publice în cadrul Primăriei Techirghiol”. Proiectul are la bază o combinaţie de training şi iniţiative de simplificare administrativă menite să asigure creşterea performanţelor Primăriei oraşului Techirghiol în ceea ce priveşte furnizarea serviciilor publice, asigurând reducerea duratei de livrare a acestora. Eficienţa şi eficacitatea în furnizarea serviciilor publice vor fi asigurate prin introducerea în cadrul Primăriei a sistemului de Ghişeu unic electronic ca o posibilitate de regrupare a demersurilor administrative, evitarea deplasărilor şi a demersurilor inutile ale contribuabililor, nevoia unei mai bune informări asupra procedurilor administrative şi o simplificare şi reducere la nivelul formalităţilor administrative. “După implementarea proiectului, locuitorii oraşului nu vor mai fi nevoiţi să vină la Primărie să se intereseze despre stadiul cererilor pe care le-au depus. Ei vor putea accesa portalul ghişeului unic, de unde vor putea afla orice informaţie de care au nevoie. De asemenea, ei pot depune orice sesizare online. Odată depusă sesizarea, cetăţeanul va primi automat un număr de înregistrare şi, după caz, îi va fi indicat un număr estimativ de zile în care va primi răspuns la solicitarea sa”, a declarat primarul Adrian Stan. Tot în cadrul proiectului se va iniţia un program de instruire a angajaţilor de la nivelul Primăriei oraşului Techirghiol. Ca urmare a programului de formare profesională, angajaţii Primăriei vor fi mai motivaţi şi implicaţi în activitatea curentă, mai bine pregătiţi pentru a răspunde prompt şi corect solicitărilor cetăţenilor. Potrivit afirmaţiilor primarului, principalele schimbări semnificative la nivelul activităţii Primăriei oraşului Techirghiol vor fi îmbunătăţirea controlului activităţilor prin comunicare eficientă, pentru reducerea timpului de rezolvare a sarcinilor, reducerea gradului de solicitare a funcţionarilor publici şi implicit utilizarea eficientă a timpului pentru rezolvarea problemelor cetăţenilor, îmbunătăţirea controlului activităţilor prin comunicare eficientă, pentru creşterea productivităţii muncii, dar şi reducerea birocraţiei din administraţie şi creşterea operativităţii interfaţei cetăţean - administraţie.



12