Proiect de infrastructură la APMC

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Proiect de infrastructură la APMC

Justiție 21 Decembrie 2010 / 00:00 633 accesări

Ieri, la sediul Companiei Naţionale “Administraţia Porturilor Maritime” (APM) SA Constanţa, a avut loc deschiderea ofertelor pentru licitaţia deschisă privind achiziţia lucrărilor de proiectare şi execuţie pentru proiectul “Dezvoltarea capacităţii feroviare în sectorul fluvio-maritim al Portului Constanţa”. “Pentru această licitaţie au fost depuse cinci oferte, deşi documentaţia gratuită a fost achiziţionată de 30 de companii din ţară şi străinătate”, a declarat directorul Ioan Bălan. Firmele care au depus ofertele ce au fost deschise ieri de comisia de licitaţie compusă din reprezentanţi ai CN “APM” SA Constanţa şi ai Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii sunt: SC Consal Trade, în asociere cu SC Elcomex IEA, SC Livarom Prest şi SC Vio-Top, a cărui ofertă pentru execuţia lucrărilor a fost de 12.709.946,36 euro, în termen de 18 luni. A doua societate a fost Swietelsky, în asociere cu SC Astalrom, SC Imsat, SC Consis Proiect şi SC Swietelsky Construcţii Feroviare cu o ofertă de execuţie a lucrărilor la preţul de 13.173.302,32 euro, în 10 luni. SC Leonard Weiss GMBH, în asociere cu SC Leonard Weiss Ro, SC Isaft Litoral şi SC Baicons Impex a avut o ofertă de execuţie a lucrărilor de 14.981.574,50 euro, în 25 luni. Celelalte două oferte au fost Alpine Bau GMH, în asociere cu SC Poyri România, cu un preţ de 13.609.220,02 euro pentru execuţia lucrărilor în 15 luni şi Arcada Company, în asociere cu SC Isaft, SC ISPCF şi SC Edilconst a cărui ofertă a fost de 13.361.806 euro, în 10 luni. Toate ofertele depuse nu includ TVA. “Investiţia are ca scop îmbunătăţirea exploatării în zona fluvio-maritimă prin construirea în prima etapă a unui complex de linii ferate sistematizat, care să deservească actualii şi viitorii operatori până în anul 2020. Finanţarea se realizează prin Programul Operaţional Sectorial - Transporturi. Obiectivele urmărite sunt: creşterea capacităţii căii ferate pentru transportul mărfurilor uscate vrac din/către sectorul fluvio-maritim al Portului Constanţa, un tranzit mai mare de marfă prin port şi transferul congestionării traficului, generat de dezvoltarea activităţii în sectorul fluvio-maritim”, a spus Bălan.



12