Primăria Mangalia a lansat, vineri, proiectul „Mangalia - Produs turistic integrat”, care cuprinde promovarea muncipiului şi a staţiunilor din sudul litoralului. Potrivit conducerii administraţiei locale, proiectul este derulat prin Programul Operaţional Regional 2007 - 2013. Obiectivul principal al proiectului este creşterea gradului de atractivitate a municipiului Mangalia şi se adresează turiştior care aleg zona Mangalia ca destinaţie turistică. În urma implementării acestui proiect se va realiza un portal de informaţii pentru turism, se va produce şi difuza un spot de promovare turistică la un post naţional de televiziune, se vor realiza şi răspândi diverse materiale promoţionale (ghiduri turistice, pliante, cărţi poştale, bannere, pixuri, brelocuri, şepci etc.). Bugetul total al proiectului este în valoare totală eligibilă de 1.041.724 de lei, din care 840.100 lei reprezintă valoarea eligibilă pentru finanţare prin Programul Operaţional Regional. Contribuţia financiară a Uniunii Europene prin Fondul European de Dezvoltare Regională este de 714.085 de lei, 109.213 de lei vor fi alocaţi din bugetul naţional, iar contribuţia financiară a Primăriei Municipiului Mangalia este de 16.802 de lei. Primarul Claudiu Tusac a declarat că susţine ideea unei promovări puternice a staţiunilor din sudul litoralului românesc. „Prin promovare la nivel naţional şi internaţional, prin prezenţa permanentă la târguri internaţionale de turism vom readuce turiştii străini şi români în staţiunile din zona Mangaliei”, a spus Tusac.