Stațiunea Mamaia este tot mai des promovată, iar rezultatele nu întârzie să apară, drept dovadă stând numărul tot mai mare de turiști care aleg să viziteze stațiunea devenită vedetă a litoralului românesc. Timp de trei zile, Mamaia a fost gazda a două grupuri de tour-operatori şi jurnalişti din Italia şi Turcia, aflaţi în vizită de documentare pe litoral. ”Vizita a fost organizată în parteneriat cu companiile aeriene Turkish Airlines şi Blue Air (care au asigurat transportul aerian gratuit al participanților) şi Biroul Naţional de Turism al României din Italia (Roma). Scopul vizitei a fost de a promova litoralul românesc, Mamaia şi Delta Dunării ca destinaţie turistică în ţările din care provin”, se arată într-un comunicat al Asociației Litoral - Delta Dunării. Pentru vizita de documentare a agenților de turism străini au fost realizate broșuri de promovare a stațiunii Mamaia (broșura generală) și a cluburilor din stațiune (broșura Mamaia - Party till'dawn) în limbile engleză, italiană și turcă. De asemenea, anterior au fost realizate broșuri în ebraică și română, distribuite la târgurile de turism naționale și internaționale la care am participat. ”Cu acelaşi prilej, au fost lansate versiunile în limba turcă şi italiană ale filmului oficial al staţiunii. Realizarea broşurilor şi filmelor de promovare a fost finanţată din bugetul ce provine din taxa de promovare ce se aplică agenţilor economici cu activitate în staţiunea Mamaia”, potrivit comunicatul. “Având în vedere că avem zboruri care conectează litoralul românesc cu Turcia și Italia, am promovat în premieră Mamaia, litoralul și Delta Dunării către 2 piețe externe pe care nu le-am mai abordat până acum, respectiv Turcia și Italia, pentru ca agenţii de turism invitaţi să vândă cu mai multă încredere vacanţe în destinaţiile pe care noi le reprezentăm”, a declarat președintele Asociației Litoral - Delta Dunării, Corina Martin, citată în comunicat. Tot ea a precizat că tour-operatorii turci şi italieni au postat deja pe reţelele de socializare fotografii şi impresii din infotrip, iar televiziunile din Turcia au transmis materialele video realizate în seria de evenimente la care au participat. ”Am realizat materiale de promovare în limba turcă şi italiană şi vom promova staţiunea Mamaia - Sat Vacanţă în zborurile operate de Turkish Airlines şi Blue Air pe ruta Istanbul - Constanţa şi Milano - Constanţa, prin prezentarea broşurii staţiunii Mamaia la bordul aeronavelor”, subliniază Martin, în informare. Minivacanța de 1 Mai pe litoral s-a bucurat de un real succes, în stațiunea Mamaia gradul de ocupare fiind de aproape 100% în zonele deschise.