Promovare de excepție a litoralului românesc, la Londra

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Promovare de excepție a litoralului românesc, la Londra

Justiție 06 Noiembrie 2014 / 00:00 803 accesări

Litoralul românesc și Delta arată tot ce pot la Londra, la Târgul internaţional de turism World Travel Market (WTM). Împreună cu alţi 5.000 de expozanţi din domeniul turismului din peste 180 de ţări şi regiuni se află și reprezentanții Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, care promovează frumusețile pe care Dobrogea le are de oferit. Ieri, întregul târg a fost transpus în atmosfera incendiară a carnavalului ce are loc vară de vară la Mamaia. Printr-un proiect realizat de Primăria Constanța, a avut loc un un spectacol de o oră dedicat promovării stațiunii Mamaia. Și astăzi are loc un al doilea show, de același fel, pe scena târgului. Show-ul a fost permanent promovat, invitând pe toți cei 5.000 de expozanți să ia parte la eveniment. De asemenea, filmul oficial de promovare a stațiunii Mamaia a rulat pe toate ecranele din standul României pe tot parcursul show-ului. În afară de show-urile pregătite special pentru promovarea stațiunii Mamaia la nivel internațional, președintele Asociației Litoral - Delta Dunării (ALDD), Corina Martin, a avut ieri o întâlnire cu reprezentanții postului de televiziune Travel Channel UK, televiziune care a realizat cele trei serii ale documentarului despre România, “Wild Carpathia”. Tema întâlnirii cu echipa Travel Channel a constat în promovarea litoralului românesc și a Deltei Dunării, dar și a celorlalte destinații românești, într-o serie de episoade realizate și difuzate pe Travel Channel. Președintele ALDD a mai avut, tot ieri, o întâlnire cu reprezentanții ABTA (Association of British Travel Agents), pentru promovarea litoralului românesc și a Deltei Dunării ca destinație turistică în catalogul tour-operatorilor și agenților de turism din UK (ABTA reprezintă, după asemănarea cu cadrul legislativ românesc, un ANAT britanic). „Participăm în premieră la ediția 2014 a Târgului Internațional de Turism World Travel Market, pentru a ieși în lume și a promova litoralul românesc și Delta Dunării în fața a mii de specialiști în turism prezenți la târg, alături de celelalte destinații turistice românești.(...) vrem să aratăm tuturor ce este Mamaia Style: distracție, voie bună, carnaval, soare, plajă, petreceri până în zori”, a declarat Corina Martin.



12