Promovare de senzație a stațiunii Mamaia, la Tel Aviv

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Peste 3.000 de turiști israelieni așteptați pe litoral în această vară

Promovare de senzație a stațiunii Mamaia, la Tel Aviv

Eveniment 11 Februarie 2015 / 00:00 966 accesări

            Stațiunea Mamaia este promovează în stilul caracteristic la Târgul Internațional de Turism de la Tel Aviv. Cele mai frumoase evenimente, plajele cu nisip fin, atracțiile pentru toate vârstele, petrecerile și distracția din cluburi, serviciile hoteliere pentru toate gusturile, sporturile nautice și extreme, toate acestea sunt prezente în perioada 10 - 12 februarie la Tel Aviv. De la târg nu lipsesc broșurile de promovare a stațiunii în limba ebraică și filmul oficial. ”Considerăm Israelul o piață strategică pentru noi în acest moment și susținem campanii de promovare a stațiunii Mamaia și Eforie pentru ca vânzările pentru cele două chartere săptămânale pe care tour-operatorul israelian Meshek Wings le introduce în această vară pe ruta Tel Aviv - Constanța să aibă un grad maxim de umplere”, a declarat președintele Asociației Litoral - Delta Dunării (ALDD), Corina Martin. La rândul său, directorul operațional și comercial al Meshek Wings, Meidan Butnaru, a spus că este interesat de creșterea volumului de pasageri israelieni pe litoralul românesc în acest an. ”Pentru acest sezon, am contractat două zboruri pe săptămână cu începere de pe 5 iulie și până pe 15 septembrie. Vorbim despre peste 3.000 de turiști israelieni în stațiunile Mamaia, Mamaia Nord - Năvodari și Eforie Nord”, a spus Butnaru. El a precizat că volumul de vânzări de pachete de vacanță va depăși 1,5 milioane de euro doar pentru serviciile de cazare, iar estimările sale arată că vor exista încasări de încă 2 milioane de euro pentru operatorii de pe litoral pentru excursii, tururi locale, restaurante și cluburi, cazinouri și shopping. ”Suntem încântați de prezența delegației ALDD la Târgul de la Tel Aviv, pentru a susține împreună o campanie de promovare, inclusiv în spoturi radio și TV. Ne-am dori să găsim aceeași deschidere și din partea autorității publice centrale și a celorlalte autorități locale din destinațiile românești în care noi aducem turiști din Israel”, a spus Butnaru.

            PROMOVARE ȘI LA ALTE TÂRGURI DE PROFIL Campania de promovare derulată de ALDD îşi propune să atragă mai mulţi turişti pe litoralul românesc prin participarea la târgurile de turism naționale și internaționale din 2015. Pe plan internațional, ALDD va mai participa la târgurile de turism de la Chişinău (5 - 8 martie) și Berlin (4 - 8 martie 2015). Pe plan național, ALDD va fi prezentă la târgurile de turism de la Cluj (27 februarie - 1 martie), Târgul de Turism al României - Ediţia de Primăvară (12 - 15 martie), Timișoara (20 - 22 martie), Brașov (27 - 29 martie) și Iași (27 - 29 martie). ”La Chişinău vom merge cu show-ul Mamaia Style, așa cum am mers şi la Londra în noiembrie 2014, unde ne-am remarcat cu adevărat”, au anunțat reprezentanții ALDD, într-un comunicat.



12