Promovare la târgurile de turism

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Techirghiol

Promovare la târgurile de turism

Administrație 11 Octombrie 2011 / 00:00 448 accesări

Primăria oraşului Techirghiol a participat, la începutul acestei luni, la Târgul de Turism Winter Holiday, organizat la Palatul Parlamentului. „Participarea noastră la acest târg de turism s-a făcut în cadrul proiectului aflat în implementare „Să redescoperim Techirghiolul”, proiect finanţat cu fonduri europene, prin care dorim să facem cât mai bine cunoscut oraşul, pe care vrem să îl readucem pe harta turistică a României. Participarea noastră s-a dovedit a fi extrem de benefică, având în vedere că mai multe agenţii de turism din ţară s-au arătat interesate de facilităţile sanatoriului balnear. De asemenea, reprezentanţii agenţiilor au fost foarte încântanţi de lucrările în infrastructură pe care le-am făcut, afirmând că, odată rezolvată această problemă, numărul turiştilor care vor veni la Techirghiol va fi mult mai mare. Următorul târg la care oraşul Techirghiol va fi prezent cu stand expoziţional este Târgul de Turism al României, ce se va desfăşura în perioada 3 – 6 noiembrie 2011”, a declarat primarul oraşului Techirghiol, Adrian Stan. El a precizat că, până în present, proiectul „Să redescoperim Techirghiolul” s-a dovedit a fi benefic pentru oraş. „Până în prezent, în cadrul acestui proiect european am organizat două evenimente majore, „Scena lui Tănase” şi „Zilele oraşului Techirghiol”, evenimente care au adus la Techirghiol un număr însemnat de turişti, fiind astfel depăşit numărul turiştilor înregistraţi în 2010. Sper ca participarea noastră la viitoare târguri, dar şi simpozionul medical din 2012 să readucă Techirghiolul pe harta turistică a României, acolo unde, de altfel, s-a aflat atâţia zeci de ani”, a spus primarul. Adrian Stan mai spune că obiectivul general al proiectului de creştere a contribuţiei turismului la dezvoltarea durabilă a Regiunii de Sud-Est prin promovarea produselor turistice cu specific local şi a activităţilor de marketing turistic va fi atins fără probleme.



12