Promovare turistică agresivă

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Promovare turistică agresivă

Justiție 15 Iulie 2010 / 00:00 574 accesări

Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoral - Delta Dunării şi Agenţia de publicitate Groove Hour au încheiat, ieri, un protocol de colaborare care vizează susţinerea turismului în zonă, prin proiectul „i-Tour”. Potrivit Asociaţiei Litoral, „i-Tour” este un program de informare turistică dezvoltat la scară naţională, iniţiat în 2005 de Groove Hour, iar în 2010 el vine cu cea mai amplă campanie de informare turistică realizată până acum. „Anul acesta, prin „i-Tour” au fost tipărite peste 1.000.000 de pliante de informare turistică care sunt diseminate în 400 de locaţii din zonele de trafic maxim din ţară: litoral, Delta Dunării şi Valea Prahovei. Prima iniţiativă, desfăşurată în cadrul parteneriatului cu Asociaţia de promovare Litoral - Delta Dunării, constă în împărţirea eficientă a materialelor de informare şi promovare a turismului în hoteluri, cafenele, restaurante, centre de informare turistică, muzee. Campania este gândită astfel încât să acopere necesarul de materiale de informare turistică pentru persoanele aflate în vacanţă pe litoral şi în Delta Dunării, în intervalul mai - septembrie 2010. Pliantele tipărite cuprind hărţi ale staţiunilor de pe litoral, harta oraşului Constanţa, harta oraşului Tulcea şi a Deltei Dunării, trasee turistice din judeţul Constanţa, obiective turistice din judeţul Constanţa, Tulcea şi Braşov”, a spus Corina Martin.



12