Promovarea, tara turismului românesc

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Promovarea, tara turismului românesc

Justiție 15 Iulie 2011 / 00:00 380 accesări

În încercarea de a pune Delta Dunării pe harta turismului internaţional, reprezentanţii Asociaţiei Litoral - Delta Dunării s-au întâlnit cu reprezentanţii autorităţilor locale din judeţul Tulcea, cu reprezentanţii Asociaţiei Patronale în Turismul din Delta Dunării şi ai Aeroportului „Delta Dunării” din Tulcea, pentru a identifica problemele care, pe termen mediu şi lung, afectează operatorii de turism din Delta Dunării. „La fel ca turismul de pe litoral, turismul din Delta Dunării are nevoie urgent de o strategie prioritară de dezvoltare şi de o promovare masivă, eficientă şi focusată pe grupuri ţintă de turişti”, a declarat preşedintele Asociaţiei Litoral, Corina Martin. Ea a adăugat că, la nivelul judetului Tulcea au fost demarate tratative între reprezentanţii Asociaţiei Litoral, Asociaţiei Patronatului în Turismul în Delta Dunării, Primăria Tulcea, Consiliul Judeţean Tulcea şi Administraţia Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării în vederea constituirii unui parteneriat solid care să rezolve o parte din problemele identificate şi care să permită ca în anii următorii Delta Dunării să devină cu adevărat unul din pilonii brandului turistic de ţară promovat în străinătate. „Am stabilit, împreună cu membrii noştri din Deltă că este momentul să pregătim lansarea unui nou program, care se va numi „Delta Dunării pentru toti”. Programul va funcţiona exact ca şi programul „Litoralul pentru toti” - turiştii beneficiază de un anumit număr de nopţi de cazare, în perioada de extrasezon, la cel mai mic tarif de vacanţă din timpul unui an” a spus Corina Martin.



12