Promovarea turistică în Germania, secerată

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Dispute ANAT - Minister

Promovarea turistică în Germania, secerată

Eveniment 22 Februarie 2013 / 00:00 679 accesări

În aceste zile, la Munchen, în Germania, se desfăşoară Târgul de Turism destinat touroperatorilor din întreaga lume care doresc să-şi promoveze pachetele de vacanţă. La eveniment ar fi trebuit să participe şi România, agenţii din turism pregătind deja pliante, cataloage şi broşuri în limba germană prin care erau descrise locurile excepţionale din ţara noastră care merită vizitate de turiştii germani. Din păcate, cu doar câteva zile înaintea începerii acţiunii, ministrul Turismului, Maria Grapini, a decis anularea participării ţării noastre. „Membrii noştri au aflat de acest lucru când au ajuns în Munchen. În mijlocul târgului, la care România confirmase participarea, era standul cu numele ţări noastre. Gol!”, a declarat preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), Corina Martin. Pe lângă prejudiciul adus touroperatorilor, care au cheltuit sume importante, din bugetul propriu, pentru realizarea materialelor promoţionale, decizia autorităţilor de la Bucureşti creează un prejudiciu de imagine României, care a dat dovadă de neseriozitate. „Membrii noştri şi-au cumpărat bilete de avion şi au pregătit materiale de promovare, pentru că, în urmă cu doar câteva săptămâni, ministrul Grapini aprobase participarea la acest târg. Mai mult, au fost stabilite şi întâlniri de afaceri cu parteneri din Germania”, a mai spus Corina Martin. ANAT a solicitat Ministerului Turismului un punct de vedere oficial referitor la decizia de-a anula participarea ţării noastre la Târgul de Turism din Munchen. La eveniment sunt prezente aproape toate ţările din Europa, printre care Albania, Cipru, Ungaria, Ucraina, Serbia, Polonia, Turcia, Cehia, Austria, Bulgaria, Marea Britanie, Grecia, Italia, Croaţia, Franţa, Olanda şi Spania. La rândul său, ministrul Grapini a declarat că târgurile şi orice eveniment finanţat sau cofinanţat de la buget se realizează doar dacă există eficienţă demonstrată a ediţiei anterioare şi dacă este solicitată de un număr important de firme.



12