„CONDICUȚA” REVINE Apropiindu-se vertiginos de sfârșitul celor zece ani de domnie, Traian Băsescu își scoate din nou cavaleria la înaintare, pentru a pregăti terenul pentru protejata sa, Elena Udrea. Recent, presa românească a remarcat faptul că „Deutsche Welle” îi critică dur pe principalii contracandidați ai prezidențiabilului PMP. Interesant este faptul că cel care semnează articolul acid la adresa lui Victor Ponta și Klaus Iohannis este unul dintre propagandiștii lui Băsescu, demascat în „Condicuța cu agenți”. Mai exact, este vorba despre Petre M. Iancu, alias Peter Moscu, unul dintre cei care, folosindu-se de renumele instituției de presă germane pentru care a lucrat, a contribuit la denigrarea României în 2012. Alături de alți corespondenți români de la mai multe publicații internaționale, Moscu făcea parte dintr-o rețea de care președintele se folosea pentru a combate așa-zisa „lovitură de stat” la suspendarea lui Băsescu din 2012. Această rețea, deconspirată de presa din România, promova o imagine defavorabilă țării, pe banii statului.
CAMPANIE Același Peter Moscu, sau Petre M. Iancu, în articolul său, îl acuză pe Ponta că încearcă să reorienteze România către Rusia, China și Turcia și că promovează comunismul. Totodată, Moscu se ia și de Iohannis, spunând că nu este suficient de carismatic și puternic pentru a-i ține piept lui Ponta. După opinia lui Moscu, „figura de proră (sic!) a dreptei” este Elena Udrea, candidatul susținut de Băsescu. Cât despre semnatarul materialului, colegii din presa centrală au aflat că stilul său de a face propagandă este moștenit de la tatăl său, Iancu Moscu, fost realizator de jurnale de știri pe vremea lui Ceaușescu. Practic, nu e de mirare că Peter Moscu ar avea toate interesele să joace cum cântă președintele, pentru a sta la căldurică pe banii statului. Așadar, agenții lui Băsescu ies la înaintare rând pe rând, pentru a-i asigura campania electorală Elenei Udrea. În aceste condiții, se mai miră cineva de imparțialitatea actualului președinte?